6 Mayıs 2012 Pazar

MOZAİK PASTA



Malzemeler:

1/2 kg petit beurre bisküvi
125 gram tereyağ (eritilmiş)
1 yumurta
2-3 çorba kaşığı kakao
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı süt
1 paket vanilya
1 adet portakal rendesi (arzuya bağlı)



Bisküvileri küçük parçalara ayırarak bir kaba koyun, üzerine eritilmiş tereyağını ve sütü ilave edin. Bir kaşık yardımıyla karıştırın. Sonra diğer malzemeleri ilave edin ve iyice karışana kadar karıştırın (Ben yoğurmayı tercih ediyorum. Malzemeler daha güzel karışıyor.) İstediğiniz şekli vererek (Kalıbınızı streç ile kaplarsanız, pastayı kalıptan daha kolay çıkarabilirsiniz.) buzluğa koyun. 2-3 saat buzlukta bekledikten sonra servis yapabilirsiniz.

Aydan diyor ki:

Bir sürü mozaik pasta tarifi denedim. Hepsi aşağı yukarı benzer tarifler. Bu tarif ise,  çok sevgili arkadaşım Ceyda'nın tarifidir. Çocuklar en çok bunu beğendikleri için bunda karar kıldık. Laf aramızda ben de bayılıyorum bu pastaya, hele yanında kahve olursa..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder